Kontaktní formulář pro web - proč se ho vyplatí mít?

kontaktform95.jpg Kontaktní formulář pro web je nástroj, který výrazně usnadňuje vyřizování a správu příchozích dotazů. Pokud máte pochybnosti o výhodách jeho implementace, přečtěte si níže uvedený seznam výhod kontaktního formuláře.  

  • Zvýšení konverze - vyplnění formuláře je jednodušší a rychlejší než psaní e -mailu s dotazem od nuly, díky čemuž se více uživatelů rozhodne jej kontaktovat pomocí něj. To má pozitivní vliv na konverzi a počet příchozích svodů.

  • Pohodlí pro uživatele - kontaktováním prostřednictvím formuláře uživatel přesně ví, jaká data očekáváte. Neztrácí čas uspořádáním formulářů pro e-mail a může jej strávit poskytováním kvalitnějších informací ve formuláři.

  • Ochrana proti spamu - formuláře na svém webu můžete chránit před nežádoucími zprávami generovanými masivně roboty, například prostřednictvím dvoufázového ověření. V případě e-mailového kontaktu není implementace bezpečnostních opatření tak účinná.

  • Automatické odpovědi - použití kontaktního formuláře vám dává skvělé příležitosti k automatizaci odpovědí. Každému uživateli můžete například poslat automatickou odpověď, jakmile odešle svůj dotaz, abyste měli čas na analýzu a potenciální zákazník věděl, že jste obdrželi jeho zprávu.

  • Získání pouze relevantních informací - kontaktní formulář na webu omezuje možnosti reagovat na ty, které skutečně potřebujete pro kvalifikaci dotazu nebo přidání do prodejního trychtýře. Používáním e-mailové komunikace nemáte žádný vliv na obsah zprávy odeslané uživatelem.

  • Možnost integrace - pomocí kontaktních formulářů otevíráte dveře desítkám užitečných integrací, například automatické synchronizaci s CRM, analytickým nástrojům nebo vyhrazenému e -mailovému marketingu.

Hodnocení CasinoChan: Jak hrát online s bonusovými penězi


Kontaktní formuláře - jak je efektivně optimalizovat?

Samotná implementace kontaktního formuláře na webu nemusí být účinná, pokud neuvažujete o jeho optimalizaci UX. Zjistěte, co můžete udělat pro to, aby kontaktní formulář na webu fungoval jako hodinky.

  • Udržujte to jednoduché - designově i obsahově. Formulář by měl být jasný, bez zbytečných rušivých vlivů. Omezte pole pouze na ta, která jsou nezbytná pro správnou klasifikaci potenciálního zákazníka a zpracování dotazu.

  • Použijte jednosloupcové formuláře - zvláště důležité při vytváření složitého formuláře skládajícího se z několika polí. Takto konstruované je jednodušší vyplnit než možnost s více sloupci.

  • Uspořádejte pole - nastavte pole od nejjednodušších po nejnáročnější, abyste uživatele neodradili od jeho vyplňování na začátku. S každým dalším polem zvyšujte úroveň obtížnosti.

  • Zadejte ověření pole - v reálném čase informujte uživatele o nesprávně vyplněných polích. Ve zprávách označte, kterou položku uživatel potřebuje k odeslání formuláře opravit.

  • Využijte výhody automatického doplňování - prohlížeče jako Chrome a Firefox vám umožňují automatické vyplňování formulářů pomocí záznamů o uživatelských datech. Pojmenujte pole formuláře tak, aby je vyhledávače správně rozpoznaly, nebo je pomocí příslušných atributů označte. Více o automatickém vyplňování si můžete přečíst zde.

  • Navrhněte mobilní verzi - pamatujte, že mnoho uživatelů vás může kontaktovat ze svého mobilního telefonu. Ujistěte se, že jsou pro uživatele viditelná všechna pole formuláře a zprávy, zkontrolujte fungování tlačítka CTA a provoz reCAPTCHA.

Delší formulář rozdělte na kroky - pokud chcete implementovat složitý formulář skládající se z několika polí, zvažte jeho rozdělení do 2–3 fází. To uživateli usnadní jeho vyplnění.

Kontaktní formulář pro webové stránky - shrnutí

Nejen kontaktní stránka, ale také forma jsou důležitými prvky každé webové stránky, která chce efektivně získat potenciální zákazníky. Implementací kontaktního formuláře poskytnete uživateli další kontaktní metodu, která je rychlejší a často efektivnější než tradiční odesílání e -mailů. Vy rozhodujete o tom, jaké informace chcete od potenciálního zákazníka získat, a navíc můžete díky integraci s analytickými nástroji měřit účinnost svých akcí. Jedna věc je jistá - pokud na svém webu ještě nemáte kontaktní formulář, je na čase jej změnit.



Public Relations

22 Nabídka sportovních sázek

22betBookmaker, který od roku 2017 směřuje svou nabídku ke klientům z České republiky, si získává stále větší oblibu, a to nejen díky velmi vysokým sazbám a obrovské rozmanitosti oborů a akcí, které zahrnují sázení, ale také stránky s aktuálními novinkami, informacemi o událostech a dokonce o sekci podcastů.

Pokračování ...


 
 
woo jaw demo hz