Tisková zpráva k OpenOffice.org 3.1 vyhrála marketingovou cenu

Tisková zpráva vydaná 7. května 2009 u příležitosti zveřejnění OpenOffice.org verze 3.1 vyhrála cenu marketingového portálu PRWeb.  

PRWeb distribuuje marketingové informace svých zadavatelů klientům. V květnu 2009 zveřejnil tiskovou zprávu o dostupnosti nové verze kancelářského balíku OpenOffice.org, která byla později, v polovině prosince 2009, vybrána za nejlepší tiskovou zprávu roku 2009.

Předvýběr provedlo několik odborníků a následně se hlasováním zapojila také veřejnost, která této tiskové zprávě vyjádřila podporu ve výši 89 %. Hodnocena byla čtenost zprávy, srozumitelnost textu, call to action, použití multimédií a další faktory. Výhru v soutěži představuje deset tiskových zpráv na PRWebu zdarma. Marketingový tým OpenOffice.org udržuje na PRWebu mediakit OpenOffice.org, kde lze nalézt snímky obrazovky, loga a archiv zpráv.

 

(Jako ve škole)
 

Přidat názor

 

Nejsou podporovány žádné značky, komentáře jsou jen čistě textové. Více o diskuzích najdete v nápovědě. Diskuzi můžete sledovat pomocí RSS kanálu.

 
 
 
woo jaw demo hz