Tisková zpráva k OpenOffice.org 3.1 vyhrála marketingovou cenu

Tisková zpráva vydaná 7. května 2009 u příležitosti zveřejnění OpenOffice.org verze 3.1 vyhrála cenu marketingového portálu PRWeb.  

PRWeb distribuuje marketingové informace svých zadavatelů klientům. V květnu 2009 zveřejnil tiskovou zprávu o dostupnosti nové verze kancelářského balíku OpenOffice.org, která byla později, v polovině prosince 2009, vybrána za nejlepší tiskovou zprávu roku 2009.

Předvýběr provedlo několik odborníků a následně se hlasováním zapojila také veřejnost, která této tiskové zprávě vyjádřila podporu ve výši 89 %. Hodnocena byla čtenost zprávy, srozumitelnost textu, call to action, použití multimédií a další faktory. Výhru v soutěži představuje deset tiskových zpráv na PRWebu zdarma. Marketingový tým OpenOffice.org udržuje na PRWebu mediakit OpenOffice.org, kde lze nalézt snímky obrazovky, loga a archiv zpráv.

 

(Jako ve škole)
 

Přidat názor

 

Nejsou podporovány žádné značky, komentáře jsou jen čistě textové. Více o diskuzích najdete v nápovědě. Diskuzi můžete sledovat pomocí RSS kanálu.

 
redakce OpenOffice.cz

redakce OpenOffice.cz

redaktoři OpenOffice.cz

 

Public Relations

Využíváte plně potenciál M365 a Microsoft Vivu?

Využíváte plně potenciál M365 a Microsoft Vivu?Představte si, že Microsoft 365 je nejen soupravou nástrojů, ale skutečným prostředkem pro transformaci vašeho podnikání. Jednou ze společností, která vás na této cestě jako obchodní partner může podpořit, je Crayon Czech Republic and Slovakia.

Pokračování ...


 
 
woo jaw demo hz