- Zvýšení konverze - vyplnění formuláře je jednodušší a rychlejší než psaní e -mailu s dotazem od nuly, díky čemuž se více uživatelů rozhodne jej kontaktovat pomocí něj. To má pozitivní vliv na konverzi a počet příchozích svodů.
- Pohodlí pro uživatele - kontaktováním prostřednictvím formuláře uživatel přesně ví, jaká data očekáváte. Neztrácí čas uspořádáním formulářů pro e-mail a může jej strávit poskytováním kvalitnějších informací ve formuláři.
- Ochrana proti spamu - formuláře na svém webu můžete chránit před nežádoucími zprávami generovanými masivně roboty, například prostřednictvím dvoufázového ověření. V případě e-mailového kontaktu není implementace bezpečnostních opatření tak účinná.
- Automatické odpovědi - použití kontaktního formuláře vám dává skvělé příležitosti k automatizaci odpovědí. Každému uživateli můžete například poslat automatickou odpověď, jakmile odešle svůj dotaz, abyste měli čas na analýzu a potenciální zákazník věděl, že jste obdrželi jeho zprávu.
- Získání pouze relevantních informací - kontaktní formulář na webu omezuje možnosti reagovat na ty, které skutečně potřebujete pro kvalifikaci dotazu nebo přidání do prodejního trychtýře. Používáním e-mailové komunikace nemáte žádný vliv na obsah zprávy odeslané uživatelem.
- Možnost integrace - pomocí kontaktních formulářů otevíráte dveře desítkám užitečných integrací, například automatické synchronizaci s CRM, analytickým nástrojům nebo vyhrazenému e -mailovému marketingu.
Hodnocení CasinoChan: Jak hrát online s bonusovými penězi
Kontaktní formuláře - jak je efektivně optimalizovat?
Samotná implementace kontaktního formuláře na webu nemusí být účinná, pokud neuvažujete o jeho optimalizaci UX. Zjistěte, co můžete udělat pro to, aby kontaktní formulář na webu fungoval jako hodinky.
- Udržujte to jednoduché - designově i obsahově. Formulář by měl být jasný, bez zbytečných rušivých vlivů. Omezte pole pouze na ta, která jsou nezbytná pro správnou klasifikaci potenciálního zákazníka a zpracování dotazu.
- Použijte jednosloupcové formuláře - zvláště důležité při vytváření složitého formuláře skládajícího se z několika polí. Takto konstruované je jednodušší vyplnit než možnost s více sloupci.
- Uspořádejte pole - nastavte pole od nejjednodušších po nejnáročnější, abyste uživatele neodradili od jeho vyplňování na začátku. S každým dalším polem zvyšujte úroveň obtížnosti.
- Zadejte ověření pole - v reálném čase informujte uživatele o nesprávně vyplněných polích. Ve zprávách označte, kterou položku uživatel potřebuje k odeslání formuláře opravit.
- Využijte výhody automatického doplňování - prohlížeče jako Chrome a Firefox vám umožňují automatické vyplňování formulářů pomocí záznamů o uživatelských datech. Pojmenujte pole formuláře tak, aby je vyhledávače správně rozpoznaly, nebo je pomocí příslušných atributů označte. Více o automatickém vyplňování si můžete přečíst zde.
- Navrhněte mobilní verzi - pamatujte, že mnoho uživatelů vás může kontaktovat ze svého mobilního telefonu. Ujistěte se, že jsou pro uživatele viditelná všechna pole formuláře a zprávy, zkontrolujte fungování tlačítka CTA a provoz reCAPTCHA.
Delší formulář rozdělte na kroky - pokud chcete implementovat složitý formulář skládající se z několika polí, zvažte jeho rozdělení do 2–3 fází. To uživateli usnadní jeho vyplnění.
Kontaktní formulář pro webové stránky - shrnutí
Nejen kontaktní stránka, ale také forma jsou důležitými prvky každé webové stránky, která chce efektivně získat potenciální zákazníky. Implementací kontaktního formuláře poskytnete uživateli další kontaktní metodu, která je rychlejší a často efektivnější než tradiční odesílání e -mailů. Vy rozhodujete o tom, jaké informace chcete od potenciálního zákazníka získat, a navíc můžete díky integraci s analytickými nástroji měřit účinnost svých akcí. Jedna věc je jistá - pokud na svém webu ještě nemáte kontaktní formulář, je na čase jej změnit.