Jednoznačně úspěchem je nasazení nového fóra, které okamžitě začalo sloužit svému účelu - kladení dotazů a jejich zodpovídání. Méně čitelný efekt přináší wiki - sice obsahuje relativně dost zajímavých a praktických stránek, ale vytvořilo je celkem asi deset uživatelů, což je velmi málo. V čem je problém? Co myslíte - je wiki
- složitá na ovládání?
- nepřehledná?
- zbytečná?
Jak ji více začlenit do portálu, jak ji dostat do povědomí čtenářů? Hledáte na wiki informace, nacházíte je tam? Máte nápad, jak ji vylepšit? Napište prosím do diskuze.
S pochopením se nesetkaly blogy - představa, že se najdou uživatelé, kteří se budou chtít neformálně pochlubit o své zážitky s OpenOffice.org a jeho nasazením, se ukázala jako lichá. Ukázalo se, že i když se těch několik málo zápisků čte, psát je nikdo nechce.
Jen trochu lepší situace se týká publikování článků - o psaní projevilo zájem několik uživatelů, ale téměř všichni komunikaci s redakcí ukončili dříve, než vůbec něco začalo. Neznamená to, že bychom neměli autory a články, ale jsou to lidé, kteří jsou už teď vytížení, takže se spolupráci s novými autory nebráníme - rozhodně by to bylo pro všechny čtenáře zpestření.
Snažíme se pravidelně zveřejňovat nové šablony, což je samozřejmě převážně zásluha vás - čtenářů a uživatelů. Děkujeme a posílejte nám je dále. Samozřejmě nás také zajímá, jaká témata bychom měli zpracovávat. Podělte se o náměty v diskuzi. A nezpomeňte, že novinky na portálu můžete pohodlně sledovat pomocí RSS kanálů.