První beta verze OpenOffice.org 2.0 ke stažení

První beta verze dlouho očekávaného kancelářského balíku OpenOffice.org 2.0 ke stažení!  

První beta verze dlouho očekávaného kancelářského balíku OpenOffice.org 2.0 ke stažení!

Za základ beta verze byla vybrána SRC680_m79. Námi ohlášena beta verze je založena na SRC680_m82, tzn. anglická beta verze plus opravy několika důležitých chyb.

Stahujte, testujte a hlašte chyby. Co neopravíme teď, budeme muset trpět ve finální verzi 2.0.

(Jako ve škole)
 

Komentáře

user avatar
Odpovědět
Admin práva
2. 03. 2005, 09:03:27
Může mi někdo vysvětlit, proč pro instalaci OpenOffice 2.0 (beta verze) musím mít administrátorská práva? Pro verzi 1.1.4 jsem to nepotřeboval!
Doma je mi to jedno, ale v práci mám omezená práva na PoverUser. Myslel jsem, že OO má být kancelářský balík otevřený všem uživatelům a velmi velká část uživatelů (hlavně běžných zaměstnanců pracujících s PC) má obvykle práva omezena. Chápu, že např. nějaké systémové služby a podobně potřebují admin práva, ale OO přeci není systém určený jen pro Windows a tudíž by předpokládám takové věci využívat neměl. A jinak taky, proč jen v případě, že uživatel není admin, nevynechat takové věci z možností instalace.
user avatar
Odpovědět
Odrážky a číslování
2. 03. 2005, 09:04:40
Tak jsem otestoval tuto poslední verzi a stále má problémy s "odrážkami a číslováním". Bohužel nevládnu natolik anglickým jazykem, abych problém korektně zadal do bugovníku. Můžete mi, moc prosím, někdo pomoci s překladem? yankee.106@freenetpb.net
user avatar
Odpovědět
fonty, ikony, automaticke opravy
3. 03. 2005, 12:32:01
1. Misto vychoziho fontu "Luxi" chci trvale zvolit font "DeJaVu". Je tristni u kazdeho noveho dokumentu menit font. Da se to nejak nastavit ?

2. Zvolenou vychozi sadu ikon povazuji za fatalne nestastnou. Novy, typicky uzivatel se diva nejen na kompatibilitu s Ms Office, ale i na to jak aplikace vypada.
Ikonove tema v OOo 2.0 je proste slabe. Ikony jsou horsi nez v Ms Office (misto aby byly lepsi/hezci) a celkove degraduji esteticky dojem z celeho baliku. BFU nebude pouzivat program, ktery ho nezaujme. Je to samozrejme jen muj nazor a uznavam, ze se jiste mnoha lidem bude libit. Timto se vsech potrefenym omlouvam.
Napr: pohled do nabidky Writeru -> soubor -> novy - vsechny ikony vypadaji temer stejne, omsele, nesplnuji zakladni doporuceni HIG.
Primlouvam se za pouziti podstatne lepsiho ikonoveho tematu "Industrial" od Jakuba Steinera V CESKE VERZI OpenOffice.org. viz http://jimmac.musichall.cz/openoffice-icons.php Uprimne verim, ze zaujme mnohem vice potencialnich i stavajicich uzivatelu a prispeje k vyraznejsimu pruniku OO.o mezi uzivatele.
Tema "Industrial" pouzivaji AFAIK distribuce Mandrake 10.1, Novell Linux Desktop 9, Ubuntu 4.10 a 5.4, Debian.

3. V nastaveni baliku postradam volbu pro zmenu tematu vzhledu (skinu). Jak je to vlastne se skinovatelnosti OO.o ?

4. Vychozi volbu "Každé první písmeno věty bude velké" bych nastavil na "vypnuta".
user avatar
Odpovědět
Re: ikony
3. 03. 2005, 14:33:42
No, mně se mnohem víc líbí ikony ve verzi 1.1.4 (používám OOo ve WXP, ale nastavených na "klasický" vzhled, ne ty omalovánky). Nedají se ikony z 1.1.4 nějak přetáhnout do verze 1.9.x (tedy 2)?
user avatar
Odpovědět
Problemy
3. 03. 2005, 15:17:07
1. Ty ikonky se mi take vubec nelibi (hnus). Sama fialova - to se nehodi. V 1.1.4 i MicrosoftOffice jsou daleko hezci. :(

2. Taky se primlouvam za pouziti tematu "Industrial"

user avatar
Odpovědět
Souhlasim. Zkousel jsem ted w
3. 03. 2005, 16:19:08
Souhlasim. Zkousel jsem ted win verzi a prijde mi dost nechutna nejen kvuli ikonkam, ale i kvuli zbytku vzhledu.
Pozitivni je, ze opravuje mnoho dost zavaznejch problemu, se kterejma jsem se v 1.x moril.
Ted stahuju vasi beta verzi pro linux. Doted jsem pouzival tu 'GNOMEidni' kompilaci v ubunuturututu(jak se to ksakr..) o kterou se tusim zaslouzil predevsim Ximian. Krom zminovanych Industrial ikonek a vzhledu zapadajicim do zbytku GNOME ma predevsim naprosto vynikajici renderovani fontu(tak dobry jako OS X). S temi oficialnimi buildy(mluvim porad o 1.x) pro win i linux se to naprosto neda srovnavat.
Budou oficialni buildy OO.o2 taky kompilovany pro GNOME? A nechysta se nejakej port pro windows? Ty fonty i v teto windows bete jsou vyrazne horsi, nez ty z GNOME/Gtk+/Pango.
user avatar
Odpovědět
Ok, odpovim si sam. Build z
3. 03. 2005, 18:27:57
Ok, odpovim si sam.
Build z oo.cz ouziva gtk+2 a vypada podle nastaveni tematu v gnome, akorat ma pro ui nastavenej nejakej uplne nepouzitelnej font, kterej nevim, kde zmenit...ono se v tech menu spatne orientuje, kdyz se to neda precit..:( Nejspis to ale bude nejaka lokalni anomalie.
Jinak ale vypada k svetu a rozhodne lip, nez windows verze.. podle me by stalo za to, udelat gtk port pro windows misto nativniho vzhledu...
user avatar
Odpovědět
Re: Admin práva
3. 03. 2005, 23:01:00
Sice presne nevim, proc jsou nutna, ale bral bych to jako nemenitelny fakt. Uzivatel si nema co instalovat aplikace, od toho je spravce pocitace.

Predpokladam, ze MSO taky nejde instalovat kazdemu.
user avatar
Odpovědět
Re: Odrážky a číslování
3. 03. 2005, 23:08:55
Ono uz to tam asi je, na toto tema se jeste nejake bugy resi.

Napiste to do konference vyvojaru na dev zavinac cs.openoffice.org
user avatar
Odpovědět
Re: fonty, ikony, automaticke opravy
3. 03. 2005, 23:12:12
No ja tedy vychozi font Luxi nemam, nicmene bohuzel nektere veci lze menit jen prekladem.

Nepomohlo by vam alespon nastaveni v nastroje - volby - pisma - nahrada pisem?

user avatar
Odpovědět
Re: Problemy
3. 03. 2005, 23:16:14
Konzultoval jsem pouziti industrialu jako implicitniho, ale bohuzel to narazi na nutnost presnimat screeshoty do helpu v industrial vzhledu. Takze jestli jsou tady nadsenci, co se na neco takoveho citi....
user avatar
Odpovědět
Marek
4. 03. 2005, 00:09:18
mimochodem neznamena spise, at uz to zni jakkoliv divne, |2.0 beta candidate (BC)| neco jako |kandidat na budouci oficialni betu 2.0 verze|?
user avatar
Odpovědět
CHYBA
5. 03. 2005, 09:44:51
Kdyz vytvorim souradnicovy graf a necham funkci prolozit linearni regresi, tak pri zmene popisu os zcerna pole grafu.....
user avatar
Odpovědět
P.........O.....M....A....L....O.....S.............T
6. 03. 2005, 22:34:06
novy OOwriter nevypada vubec spatne, ale myslim ze nikdy nebude konkurenceschopnym MS Office, pokud se alespon trochu nezrychli. Mam P III 800MHz, MDK linux 10.1 a na start oowriteru cekam pres 20s. Jinak projektu fandim, je to bezpochyby nejlepsim open source balik na trhu
user avatar
Odpovědět
DEB, RPM
8. 03. 2005, 00:43:42
Proc jsou k dispozici jen baliky DEB a RPM? Co je to za novou strategii?
user avatar
Odpovědět
system hlaseni chyb
8. 03. 2005, 12:16:38
pri havarii aplikace se spusti system hlaseni chyb. uzivatel je vyzvan k vyplneni nekolika otazek. pokud se rozhodnu vyplnit postup, ktery vedl k havarii, tak jsem nenasel (devel 680_m83), zda hlaseni muze byt v cestine.
user avatar
Odpovědět
sjednoceni konfiguracnich cest
8. 03. 2005, 13:32:37
linux: proc ma kazda verze jiny tvar cesty s uzivatelskym nastavenim? napr. ~/OpenOffice.org1.1.2, ~/OpenOffice.org1.1.3, ~/.OpenOffice.org1.9.58, ~/.openoffice.org1.9.83. prijimam fakt, ze kazda verze si uklada sve nastaveni do sveho adresare, ale chtelo by sjednotit schema tvorby techto cest (mala/velka pismena, normalni/skryty adresar).
user avatar
Odpovědět
RE: DEB, RPM
9. 03. 2005, 09:34:44
Tak si stahni sourcy a udelej si svuj balicek. Popr. muzes zkusit aliena http://kitenet.net/programs/alien/
user avatar
Odpovědět
chyby
9. 03. 2005, 10:33:07
instalace přesně podle návodu proběhla bezchyby
vlastní spustění katastrofálně pomalé
nefunkční rychlé spuštšní
pro nové spuštění nutno zavřít rychlé potom teprve naběhne openoffice
nastavení dokumentu z wordu open rozhází stránkováni,a to je jedno která je verze open v tomto případě se covají všechny verze stejně
ale nehorší je u 2 rychlost to se dá kvalifikovat ,že kdyby to zavodilo se šnekem na běh na 100 metrů tak šnek zvítězí budu testovat toto je jen první dojem
user avatar
Odpovědět
hlášení se odesílá pří
9. 03. 2005, 11:14:44
hlášení se odesílá přímo vývojářům OOo, takže raději anglicky
user avatar
Odpovědět
a zároveň by při tom byly
9. 03. 2005, 11:15:43
a zároveň by při tom byly obrázky v helpu z českého OOo, teď tam jsou anglické ;)
user avatar
Odpovědět
Chyba
9. 03. 2005, 16:49:38
Při práci v sešitu jsem chtěl udělat kompletní nastavení. Při přechodu na JAVA mi vždy systém zamrzne - Win ME.
user avatar
Odpovědět
kódovaný text
9. 03. 2005, 22:41:35
Při každém pokusu otevřít ve Writeru "kódovaný text" se mi objeví "obecná chyba vstupu/výstupu" bez jakýchkoli dalších informací.
user avatar
Odpovědět
chyby
10. 03. 2005, 17:47:10
1) Tiskovy nahled v Calcu mi nefunguje, u jakehokoli neprazdneho sesitu spadne OO bud hned nebo po nekolika kliknutich na ikonu nahledu. Pritom nahledy ve Writeru funguji bez problemu.

2) Fullscreen v Impressu pod FVWM je nefunkcni, ale to je koneckoncu znama issue. Duvod mi nicmene neni jasny, FVWM normalne podporuje EWMH hinty a prakticky vsechny ostatni aplikace, pokud neresi fullscreen uplne prasacky (buildy Mozilly kompilovane proti starsimu GTK) ve fullscreenu jedou.

3) Import dlouheho docu je vyrazne rychlejsi, nez otevirani nasledne exportovaneho sxw/odt. To asi neni primo bug, nicmene to muze uzivatele odrazovat od pouzivani nativnich formatu.

jindrich makovicka >makovick at kmlinux fjfi cvut cz<
user avatar
Odpovědět
opravdu gtk+2 ?
10. 03. 2005, 18:03:11
Muzete napsat, jaky presne build pouzivate? Nainstaloval jsem debiani m84, a az na stinovane toolbary vypada zbytek gui vcetne fontu stejne hnusne jako 1.1.x. Fonty si OOo porad bere z konfigurace XFree, Pango/fontconfig zjevne nezna, Type1 fonty jsou bez antialiasingu, a i ty antialiasovane vypadaji podstatne hur, nez vystup z Panga se zapnutym autohinterem.
user avatar
Odpovědět
update
10. 03. 2005, 19:04:03
ad 2) rekl bych, ze zakopany pes je ve funkci WMAdaptor::showFullScreen, ktera po nastaveni fullscreenu jeste vola MaximizeFrame, ktery dela s oknem divne veci. Po nastaveni Fullscreen hintu ovsem slusne vychovana aplikace nema na okno co hrabat, jelikoz maximalizace a vyzvednuti okna nahoru je plne v kompetenci WM.
user avatar
Odpovědět
hlaseni
10. 03. 2005, 21:30:39
tato informace by mela byt uvedena primo nekde na formulari (cloveka, ktery ma lokalizovanou verzi, to muze svadet)
user avatar
Odpovědět
Pomalost
11. 03. 2005, 14:10:59
Chce to zkusit očesat jazykové slovníky na české a případně ty, které budo používány, vypnout makra. Pak se podstatně zrychluje. Alespoň mám ty zkušenosti s Atlonem XP 1600, 256 MB paměti a W98 SE.

VL
user avatar
Odpovědět
Re: Pomalost
11. 03. 2005, 17:55:36
Mám stejný pocit. Myslím, že by to dost pomohlo.
user avatar
Odpovědět
oo 2.0
12. 03. 2005, 00:20:26
Prosím o pomoc . Právě jsem přešel z Win XP na Mandrake Linux 10.1 . Nutně potřebuji používat OO ve verzi 2.0 . V tomto linuxu jsou obsaženy ve verzi 1.1.3 . Bohužel i když stáhnu celou instalaci vždy mi to zahlásí chybu : Některé požadované balíčky nebylo možné nainstalovat:
openofficeorg-calc-1.9.82-1.i586 (z důvodu nesplněného openofficeorg-core01)
Můžete mi někdo poradit ? Mail : LABEENT@SEZNAM.CZ

user avatar
Odpovědět
MDK
12. 03. 2005, 09:32:20
já v Mandraku instaluju vývojové verze takhle:
tar xvzf stazeny_soubor.tgz
urpmi ./openoffice*
user avatar
Odpovědět
chyba_tisk_nahled_calc
14. 03. 2005, 09:35:54
Doplnuji popis v mem pripade. W98, WXP. Dokument MSExel i Calcver84.
PS: OT existuje v teto konfere nekdo, kdo odpovida nebo jen neumim hledat?
PS2: OT Lze si nechat zasilat konferu na mail? registraci na adrese openoffice-subscribe@openoffice.cz ksem provedl, heslo mam, ale ne maily... diky
user avatar
Odpovědět
chyba_writer_tisk_jehla
14. 03. 2005, 09:44:10
WXP, W98. TXT dokument za pouziti txttabulek. Tiskarna Epson FX890 jehlicka (nove koupena a naistalovana jako lokal na W98). Pro tisk od horniho okraje papitu je nutné posouvat umisteni textu do cca 1/3 listu (náhled strany pred tiskem je jiny nez vlastni tisk).
Je-li dokument otevren v MSWord, tiskovy vystup je korektni jak na papire, tak v nahledu.
Je-li dokument tisnut na jine tiskarne (hp5652), je vystup korektni jak z Writer, tak z MSWord.
user avatar
Odpovědět
chyba_writer_tisk_jehla
14. 03. 2005, 09:45:49
pardon, jeste prihlaseni....
user avatar
Odpovědět
Writer: mezera nad dokumentem
16. 03. 2005, 07:07:27
Při jakémkoliv zoomu stránky zůstává nad "listem" prázdná podkladová mezera. Lze ji eliminovat? díky
user avatar
Odpovědět
writer: kopirovani vlozenych tabulek
18. 03. 2005, 09:43:26
v bete se pri prenosu vlozene tabulky zhrouti formaty a tabulka nejde ani otevrit pro zmeny. ve verzi 1.1.4. prenos ok.
user avatar
Odpovědět
Writer: okna
18. 03. 2005, 09:48:00
je nekde schovana moznost pracovat ve vice oknech najednou nebo vlastnost neni kompilovana?
user avatar
Odpovědět
okna
19. 03. 2005, 16:09:59
oken můžeš mít otevřených, kolik chceš
jestli myslíš záložky (jako třeba v Mozille), tak to OOo neumí (zatím?)
user avatar
Odpovědět
POZOR! Na Win ME padá !!!
21. 03. 2005, 14:16:07
Na Win ME (cz verze) způsobuje OpenOffice chybu a objeví se známá modrá obrazovka, pomůže jen restart. Stačí, aby bylo v tray "rychlé spouštění". Nejčastěji se chyba (téměř vždy) projeví při práci na internetu. Žádná předchozí verze toto nezpůsobovala, až beta 2.0.
user avatar
Odpovědět
okna
23. 03. 2005, 14:39:03
předně: díky za odezvu..
a pak upřesnění: práce ve dvou txt souborech najednou při zobrazení každý na půl plochy v msoffice příkaz okno_uspořádat... obešel jsem nakonec tak, že jsem otevřel dva soubory, vypnul všechny ostatní aplikace, a ve spodní liště dal příkaz okna_svisle/vodorovně... což mi nepřipadne přiliš pohodlné...
user avatar
Odpovědět
export češtiny do calc
23. 03. 2005, 15:57:28
setkal se nekdo z Vás s exportem dat z jiného programu do calc? nastavuje se někde podpora cz jazyka, neb exportem neprojde česká diakritika? (export do msexel korektni). diky.
user avatar
Odpovědět
Calc: součet filtrovaného výběru
23. 03. 2005, 16:16:42
Při výběru dat v tabulce a zadání příkazu SUMA jsou spočtena všechna, i nezobrazená data. Při použití funkce SUBTOTAL sice součtuji jen za vybranou oblast, ale bez znalosti čísla_9, které označuje v syntaxi příkazu součet jen zobrazených pozic, bych se k výsledku nedopracoval.
ot_1: je v panelech nástrojů ikona pro SUBTOTAL? (nenašel jsem)
ot_2: je někde seznam_funkčních_čísel pro funkci SUBTOTAL?
díky
user avatar
Odpovědět
verze m85
23. 03. 2005, 16:24:49
kdy byla uvolněna verze m85? Pane Vojto, asi by to dobré, kdyby tento krok byl opatřen výraznějším rituálním tancem a nejen změnou čísla v závorce, když v záhlaví této stránky dokonce hovoříte o m79!!!
ach jo...
user avatar
Odpovědět
m85
23. 03. 2005, 18:44:38

Dobrý den,



kdy byla uvolněna verze m85 můžete zjistit podle data poslední změny u souborů na FTP serveru.



Tyto verze vychází jednou za týden, dva a podle vašeho návodu bychom nedělali nic jiného, než rituálně tančili ... Web je pro koncové uživatele, kteří potřebují pracovat a ne každý týden instalovat novou, ne zcela, stabilní verzi. Nejsme a nikdy nebudeme web pro vývojáře ...



Omezte používání vykřičníků, znamenají křik, děkuji.



Pěkný den.

user avatar
Odpovědět
okna
23. 03. 2005, 21:14:22
aha, už rozumím, ale bohužel neporadím, protože jsem to nikdy nehledal :(
user avatar
Odpovědět
m87
23. 03. 2005, 21:20:28
zanech rituálního tance a oprav číslo na m87 ;)
user avatar
Odpovědět
m85
24. 03. 2005, 08:39:22
Pane Vojto, DD. Nejsem vývojář, jen a pouze koncový uživatel, ale i tak rád nainstaluji novou verzi (i kdyby nestabilní). Právě proto jsem na klub.openoffice.. Pokud se jako koncový uživatel doklikám na FTP, vidím jen m82.. Omlouvám se za !!!, uvedení m79 jako právě aktuální verze mi opravdu nepřipadne příhodné.. Dosti slov, otázka:
která verze v cz lokalizaci pro prostředí windows je aktuální k testování? ta pod odkazem windows_(m82) na 4 řádku stránky http://klub.openoffice.cz/beta, nebo ta ve třetím rámečku vpravo pod odkazem windows_(m85) na téže stránce, a nebo uplně jiná a jinde uvedená? Děkuji za odpověď a nasměrování. Hezký den..
user avatar
Odpovědět
m87
24. 03. 2005, 08:43:46
díky za nakopnutí, už jsem se doklikal... ale trvalo dost dlouho -)
user avatar
Odpovědět
m87
24. 03. 2005, 10:31:16
Tenhle článek vyšel už před delší dobou.
Nejaktuálnější je vždy verze s nejvyšším číslem, momentálně je to m87 (brzy by měla být m88), kterou najdete na ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/680/SRC680_m87/Build-3/
(ftp.openoffice.cz není nějak sesynchronizované)
user avatar
Odpovědět
Synchronizace
24. 03. 2005, 11:34:09

Synchronizace FTP serveru se provádí jednou za den a jako zdroj je použit ftp.linux.cz. Znamená to tedy, že zde mohou být soubory o 24h později než na ftp.linux.cz.

user avatar
Odpovědět
Aktuální
24. 03. 2005, 11:42:10

Dobrý den,



aktuální verze je vždy uvedena v bloku s názvem "Poslední verze". Je rozdělená podle operačního systému, protože verze pro MS Windows se objevují později.



Pokud nerozumíte označování jednotlivých verzí - alfa, beta, mXX tak to nekomentujte. Originální OO.o má beta verzi založenou na m79, česká beta verze je založená na m82 a i kdyby tady byla m100, m79/m82 byla, je a pořád bude beta verzí. Občas pomůže se podívat na datum pod článkem ...



Pěkný den.

user avatar
Odpovědět
Chyba v SUM ve spojení s INDIRECT
27. 03. 2005, 20:18:48
Nevím zda jde o chybu nebo zda zadávám tento vzorec špatně, ale při zadání níže uvedeného příkazu se mi objevuje chyba 508 - "Chyba v počtu závorek nebo umístění závorek".

Chci např. sečíst oblast A1 až A3, v buňce C1 mám hodnotu A1, jako odkaz na začátek oblasti.
Když zadám vzorec SUM(INDIRECT(C1):A3) objeví se ta chyba 508,
vzorec ve tvaru SUM(INDIRECT(C1);A2;A3) vrátí správný výsledek.

V Excelu tento vzorec funguje.
Karel K.


user avatar
Odpovědět
export češtiny z Formule do Calc
29. 03. 2005, 07:36:50
výňatek z korespodence: "" DD, řeším problém exportu sestav pomocí F12 do tabulkového prostředí .. programátor se tím zabýval dost podrobně. Zjistil, že je nějaká nekompatibilita při předávání dat mezi prohlížečem Formule (v něm jsoui naše sestavy) a OpenOffice. Resp. stará verze 1.1.4. OpenOffice ještě chodí dobře .. žádnou hlášku to nedává. Pouze je vidět, že diakritika v OpenOffice je
špatná .. programátor zjistil, že když se sestava nejprve uloží přes
nabídku Ulož jako s příponou XLS v formátu Excel5 nebo Excel4, pak se Excelem ten soubor otevře a zase uloží a pak se otevře OpenOfficem, tak je diakritika dobře. To ovšem není rada, jak prakticky postupovat. "" Všem v klubu dobrý den.
user avatar
Odpovědět
m88
29. 03. 2005, 07:54:12
adresu bych ustřihl na ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/680/ , kde je vidět i právě poslední zveřejněná verze... už ji stahuji.. díky
user avatar
Odpovědět
export češtiny z Formule do Calc
18. 04. 2005, 13:58:56
zdravím konferu. verze WIN_SRC680_m93 zatim stále nepřevádí korektně češtinu z Formule One (.vts). máte někdo znalost, co s tím? díky.. ps: verze m94 v tuto chvíli jen pro linux
user avatar
Odpovědět
Asociace souborů
13. 08. 2005, 17:10:24
Nainstaloval jsem win verzi na administratora. Pri prihlaseni na admina bezi vse OK.
Kdyz zalozim noveho uzivatele a prihlasim se na nej tak:
1/ Pri pokusu o spusteni programu (napr. calc) ze zastupce v nabidce start vyskoci hlaska, ze program neni nainstalovan
2/ Pokud spustim program z inst. adresare, tak po vyplneni registr. pruvodce normalne nastartuje
3/ Nevytvori asociace souboru (*.doc, *.xls ...)
user avatar givision
Odpovědět
2.0 pod OS X
22. 09. 2005, 09:21:49
Zdravím Vás,
může mi někdo zdělit který s balíčků je poslední k testování na OS X Tiger (tedy bez instalace X11.app)? X11 totiž pod Tigerem nainstalovat nejdou ;-(

FreeLance Designer | Jiri Mocicka

Odpovědět

 

Nejsou podporovány žádné značky, komentáře jsou jen čistě textové. Více o diskuzích najdete v nápovědě. Diskuzi můžete sledovat pomocí RSS kanálu.

 
redakce OpenOffice.cz

redakce OpenOffice.cz

redaktoři OpenOffice.cz

 
 
 
woo jaw demo hz