|
Uložit dokument v mnoha formátechLze navolit formát *.doc Microsoft Office jako výchozí pro ukládání dokumentů. Nabídka Uložit jako...do mnoha dalších formátů.
|
|
Kontrola překlepůNechte si zkontrolovat dokument v češtině i v různých jazycích. Každý odstavec můžete zkontrolovat jiným jazykem. |
|
Export do PDFJediným kliknutím na ikonu uložíte celý dokument do formátu PDF. Můžete to ale udělat i z nabídky Soubor | Exportovat do PDF s nastavením různých voleb.
|
|
Použití databázeVyužít databázi k hromadným e-mailům nebo korespondenci je snadné. Pošta je vyřízena během okamžiku.
|
|
Snadná navigace po dokumentuPro každou kancelář je důležitá navigace po nadpisech, tabulkách, textových rámcích nebo poznámkách pod čarou.
|
|
Jednoduchý panel pro vyhledáváníPři použití nástroje Hledat se objeví jednoduchý panel, který vyhledá všechny výskyty hledaného slova v celém dokumentu a označí je. Žádný nelze přehlédnout. |
|
Plně přizpůsobitelné uživatelské prostředíNabídka i panely jsou plně přizpůsobitelné a modifikovatelné. Lze skrýt nástroje, které nepotřebujete a zobrazit ty, které používáte nejčastěji. |
|
Sledování změnChcete mít přehled o tom, kdo upravil dokument a jaké změny to byly? Sledování změn vám to umožní. |
|
Rozšiřující funkceChybí-li vám nějaká vlastnost ve Writeru, lze si doinstalovat modul, který jeho funkčnost velmi rozšíří a usnadní vám práci. |
|
Ukládání verzí a jejich načteníMůžete mít několik verzí dokumentů a snadno si udělat přehled, který je nejlepší. |
Práce po síti
Všechny své dokumenty lze mít bezpečně uložené na serveru a přistupovat k nim z různých počítačů v síti.
K tématu nabízíme

Ako špecificky číslovať listy dokumentu?
Komentáře: 4 Július Pastierik | 14. 01. 2009 | hodnocení: 2.09
Niektorí používatelia potrebujú číslovať dokument tak, aby nemali číslo na každej strane, ale na každej druhej, pričom však toto číslovanie má narastať po jednej. Ako sa to dá urobiť?
Většina firem disponuje nějakým drobným majetkem. Většinou se jedná o přenosné počítače, mobilní telefony, ale můžeme sem zahrnout i automobily a jiné pracovní nástroje svěřované zaměstnancům k užívání. Je zapotřebí vést evidenci vydaného a přijímaného materiálu. Obvykle se k tomu používá tzv. Předávací protokol, který se přímo nabízí, aby byl zpracován jako šablona.
Zejména v případě delších prací a dokumentů je často nutné uvést na jejich konci rejstřík, a to jmenný, místní nebo zcela originální. Právě způsob vytváření rejstříků v OpenOffice.org Writeru si ukážeme v tomto článku na příkladu abecedního rejstříku.