Reklama na OpenOffice.org v New York City "Metro"

Benjamin Horst se snaží zopakovat úspěch a nápad projektu Mozilla, kterému se před nedávnem podařilo vybrat finanční prostředky pro celostránkový inzerát na propagaci prohlížeče Firefox v New York Times.  

Benjamin Horst se snaží zopakovat úspěch a nápad projektu Mozilla, kterému se před nedávnem podařilo vybrat finanční prostředky pro celostránkový inzerát na propagaci prohlížeče Firefox v New York Times. Podaří se vybrat finance na inzerát OpenOffice.org?

Komentáře

user avatar miki.qex
Odpovědět
Byl jsem u toho :)
25. 09. 2006, 14:49:03
Ano, podařilo se :)

New York City, 31. 7. 2006, 16:41

Přidat názor

 

Nejsou podporovány žádné značky, komentáře jsou jen čistě textové. Více o diskuzích najdete v nápovědě. Diskuzi můžete sledovat pomocí RSS kanálu.

 
Dell - Latitude
redakce OpenOffice.cz

redakce OpenOffice.cz

redaktoři OpenOffice.cz

 

Public Relations

Jak uvést elektronický podpis do života

podpisÚplně správně bychom měli mluvit o biometrickém elektronickém podpisu. Biometrická data jsou totiž důležitým předpokladem pro případné ověření podpisu v případě, že to bude nutné.

Pokračování ...


 
 
woo jaw demo hz