Nové vlastnosti v OpenOffice.org 3.4 Beta
Komentáře: 3 Josef Molnar | 26. 05. 2011 | hodnocení: 1.67
Vývojáři svobodného kancelářského balíku OpenOffice.org uvolnili do oběhu betaverzi chystaného vydání 3.4. Zastoupena je celá řada nových vlastností a funkcí, ale i oprav nejrůznějších chyb.
OpenOffice.org 3.3 a 3.4: Revoluce v Impressu
Komentáře: 13 Petr Valach | 4. 05. 2011 | hodnocení: 1.89
Uživatelé programového modulu OpenOffice.org Impress si mohou všimnout celé řady novinek, které se objevily ve verzích 3.3 a 3.4. Impress byl po dlouhou dobu programovou Popelkou, kterou mnozí odepisovali. První vlaštovkou byla verze 3.3, velice podstatné změny ale nastaly u verze 3.4.
Recenze knihy: Marketingová komunikace – To nejlepší z nových trendů
Michal Polák | 12. 11. 2010 | hodnocení: 1.00
Kniha Marketingová komunikace - To nejlepší z nových trendů přináší ucelený přehled celé řady pojmů souvisejících zejména s marketingovou komunikací doplněných o bezpočet příkladů. Vzhledem k tomu, že se jedná již o druhé rozšířené vydání, přitáhla kniha i naši pozornost. Jedná se tedy skutečně o to nejlepší z nových trendů, jak je uvedeno hned v názvu?
Recenze knihy „10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér“
Josef Svoboda | 27. 10. 2010 | hodnocení: 2.20
„Oni mi nerozumí! Jak ho mám přesvědčit? Byly vydány přesné pokyny, ale výsledky to nepřineslo. Jak mám prosadit změnu? Vysvětlil jsem jí to, ale jako by mě neslyšela!“ Také někdy řešíte podobné problémy? Moudré rady a odpovědi nabízí kniha autorů Ivana Bureše a Vlasty A. Lopuchovské. Stojí za to si ji přečíst.
Recenze knihy: Buzzmarketing – Přimějte lidi, aby o vás mluvili
Michal Polák | 18. 10. 2010 | hodnocení: 1.67
Kniha Buzzmarketing - Přimějte lidi, aby o vás mluvili se zabývá částí marketingu opírající se o vyvolávání rozruchu. Nejedná se přitom o žádnou novinku, ale o způsob reklamy používaný již dlouhá desetiletí, aniž si to mnozí vůbec uvědomují. Sám autor Mark Hughes se věnuje nejen svým zkušenostem z této oblasti, ale přináší také celou řadu různých příběhů právě o úspěchu Buzzmarketingu.