Vzor firemní šablony pro dopis ve formátu OpenDocument
redakce OpenOffice.cz | 25. 11. 2010 | hodnocení: 3.11
Šablonu firemního dopisu i s návodem nám zaslal pan ing. Karel Havlíček z firmy INTAX, spol. s r. o. Za jeho ochotu podělit se s vámi, našimi čtenáři, si zaslouží velké poděkování.
Nové verzie rozšírení pre OpenOffice.org 3.3
Július Pastierik | 22. 11. 2010 | hodnocení: 1.00
S príchodom OpenOffice.org 3.3 sa zmenili niektoré požiadavky kladené na rozšírenia, a preto sme pripravili nové verzie rozšírení, ktoré sme pre vás doteraz zverejnili.
Rozšírenie pre zistenie pracovných ciest OpenOffice.org
Komentáře: 1 Július Pastierik | 22. 11. 2010 | hodnocení: 1.00
Potrebujete zistiť pracovné cesty OpenOffice.org, v ktorých má uložené svoje nastavenia, makrá a pod.? Nainštalujte si rozšírenie JP Pracovné cesty OpenOffice.org.
Prehľad článkov o OpenOffice.org od 6.11.2010 do 19.11.2010.
Tichá inštalácia rozšírení – bez potvrdzovania licenčného ujednania
Komentáře: 1 Július Pastierik | 18. 11. 2010 | hodnocení: 2.00
Potrebujete „ticho“ nainštalovať rozšírenie bez toho, aby ste museli manuálne potvrdzovať licenčné ujednanie? Upravte si rozšírenie alebo presmerujte vstup z klávesnice.
OpenOffice.org Math: Když je třeba vzorců
Komentáře: 12 Michal Polák | 15. 11. 2010 | hodnocení: 2.27
Do kancelářského balíku OpenOffice.org patří také aplikace Math, která umožňuje vytvářet složité vzorce. Někteří si její existenci ani neuvědomují, jelikož se do této aplikace lze dostat například z Writeru nebo z Calcu bez nutnosti ji samostatně manuálně spouštět. V dnešním úvodním článku se zaměříme právě na aplikaci Math, její možnosti a použití, které přináší.
Všetkým používateľom rozšírenia pre typografickú kontrolu textu oznamujeme, že sme pre nich pripravili novú verziu, ktorá obsahuje možnosť farebného označenia typografických chýb.
Recenze knihy: Marketingová komunikace – To nejlepší z nových trendů
Michal Polák | 12. 11. 2010 | hodnocení: 1.00
Kniha Marketingová komunikace - To nejlepší z nových trendů přináší ucelený přehled celé řady pojmů souvisejících zejména s marketingovou komunikací doplněných o bezpočet příkladů. Vzhledem k tomu, že se jedná již o druhé rozšířené vydání, přitáhla kniha i naši pozornost. Jedná se tedy skutečně o to nejlepší z nových trendů, jak je uvedeno hned v názvu?